Aantal berichten : 684 Woonplaats : Bovenkarspel Hobby’s : Internet Humor : Compleet ontspoort Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Msn leuk di 17 jun 2008 - 16:49
Helemaal MSN fan ?? vertel er ook bij waarom
sexystel Newbie
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 43 Woonplaats : leiden Hobby’s : zwemmen, spelletjes spellen op de pc, dg2, msn,hyves enz, Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Msn leuk wo 18 jun 2008 - 9:05
ja leuk
LittleDevil Forum ontdekt
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 44 Woonplaats : Zevenaar Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Msn leuk do 19 jun 2008 - 15:07
Vind het af en toe wel leuk..ligt eraan wie er online is...
A Son of God Komt op gang
Aantal berichten : 52 Leeftijd : 37 Woonplaats : Harderwijk Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Msn leuk za 21 jun 2008 - 3:29
Ik vind MSN Belangrijk & Super dus Je houd het Contact & Leerzaamheid met de Mensen om je Heen dus Ik zie het niet Direct meer als Tijdverdrijf, heb Genoeg te doen dus Maar meer als Juist met Elkaar Praten voor de Gezelligheid dus Ik ben ook zo'n Gezelligheids Dier En ook wel sociaal denk ik (A)
*Girly* Eigenaar en Beheerder
Aantal berichten : 684 Woonplaats : Bovenkarspel Hobby’s : Internet Humor : Compleet ontspoort Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Re: Msn leuk za 21 jun 2008 - 11:09
Nou leuk .. ja zo kan ik het denk ik niet noemen wel makkelijk.. Ik heb msn wel eens echt keihard nodig gehad en toen was ik dus wel blij dat het bestond er stond een chinees voor mijn deur te schreeuwen en te schelden dat hij door de ramen naar binnen zou komen en ik wist dat hij het ging doen omdat mijn zusje hier zat met hun kind en die wilde hij perse zien.. wat op dat moment gewoon geen goed idee was.. Ik had geen telefoon en was helemaal alleen thuis met mijn kleine zusje en de kids dus ben ik op msn gegaan.. de neef (BULLETPROOF van DG) van mijn man was online en die is niet bang uitgevallen zit elke dag in de sportschool.. Ik heb hem dus om hulp geroepen en binnen 2 minuten was hij hier.. toen was ik echt super blij met msn !!!
A Son of God Komt op gang
Aantal berichten : 52 Leeftijd : 37 Woonplaats : Harderwijk Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Msn leuk za 21 jun 2008 - 12:36
Ok Super Mooi dus Jah ik Denk dat je Juist Gelijk hebt dus Jah misschien heb je wel Gelijk daarin, maar ok ik weet niet of ik hem zelf voor zoiets Nodig zal hebben!? Maar ok je hebt cker wel Gelijk Eigenlijk
yeah MSN is voor mij een goed nuttig() tijdverdrijf vooral voor in de vakantie om met vrienden ergens af te spreken en te Chillen voorderest vind ik verkering vragen op msn zielig!
maarja...
*Girly* Eigenaar en Beheerder
Onderwerp: Re: Msn leuk zo 22 jun 2008 - 12:47
Ja dre vind ik ook zielig ik vind msn niet leuk alleen maar handig als ik iets met iemand van dg crew moet bespreken gaat dat per msn veel sneller en makkelijker leuk is anders handig is het juiste woord !