Dat word me toch een Lijsie zeg dan nu
- ja dat gaat je leven beheersen op een goede manier
- Hi
Thanks voor je bericht!
Ik heb even centraal gereageerd in het weblog, kan iedereen het lezen!
Daarbij komt nog steeds dat zolang mensen zich niet melden, wij niets kunnen uit zoeken.
Bye
Tom
- jij ben ook een lieverd hoor dat meen ik die uit mijn hart en ik hou ook van jou xxxxxxxxxxxxxxxxxx en knufffffffffff terug
- heej lieverd ben gewoon hierXD ben alleen niet zovaak online hier knuff xxxxxxxxxx
- gm en fijne dag en just jokers;)
- nee ze zit niet meer op dg heeft ze wel ff gezeten maar ze was al heel gauw weggegaan.
heel lullig maar op jongens zoals jij valt ze wel daarom en wou je voor haar behoeden bedoel het goed
- 100 sexy jokers voor een sexy persoon ff hihihiihihi
- love youuuuuxxx
- All is fair in love and war
- Hey!
Wist niet dat jij nog op dg zat
Met mij is alles goed hoor, en hoe is het met joU? Thans voor je berichtje
XXX
Dus laat ik het zo zeggen:
WELK BERICHTJE HEEFT GEEN SPECIALE/LEERZAME WAARDEN DUS Zie wel dat de Helft van deze Berichies ook van Leden van hier komen
MAAR DEZE IS ECHT SPECIAAL VOOR MIJ, EEN VAN DE EERSTE SINDS MIJN TERUG KEER OP DG DUS
Lieve paul ik ben je gaan respecteren en accepteren als een hele lieve en goede vriend
die voor me klaar staat als me wat dwars zit die me aanhoort wat ik te vertellen heb..
Je bent een jongen die liefde geeft en ontvangt op een manier waar een ander weer
misbruik van maakt.. Ik heb je leren kennen als een zorgzame jongen een lieve jongen
waar ik goed mee kan praten..
Ik beloof je daarom ook als ik vertrek van DG dat ik meer op MSN zal verschijnen om
onze vriendschap die we hier hebben tot stand te houden en lieve Paul door jou
ben ik ook anders naar mensen gaan kijken.. Ik laat de players stokers en jaloerse
gasten achter me en zet me in voor de mensen om wie ik geef waar ik een vriendschap
mee heb opgebouwd.. Jou vriendschap wil ik niet laten verwateren en dat laat ik ook
niet gebeuren, je bent een echte vriend van me geworden en wil je ook zeker beter
leren kennen..
Heel veel Liefs van mij