Aantal berichten : 684 Woonplaats : Bovenkarspel Hobby’s : Internet Humor : Compleet ontspoort Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Geen Jokers di 17 jun 2008 - 14:50
Er zijn van die leden (hihihi) die het niet nodig vinden om netjes terug te jokeren... Wat vind je hier van ? Kan het je niet schelen of iets anders ? Wat doe je als iemand nooit terug jokert ??
scoozie Forum ontdekt
Aantal berichten : 110 Leeftijd : 51 Woonplaats : sint philipsland (zeeland) Hobby’s : muziek,lezen en pc Humor : droog en onverwachts Registration date : 17-06-08
Onderwerp: re: geen jokers wo 18 jun 2008 - 11:53
ik erger me daar dood aan. ja oke je kan soms wel eens een reden hebben dat je effe niet terug jokerd b.v ziek of vakantie, en daar heb ik best begrip voor maar mensen die wel je buddie worden maar het vertikken om je jokers terug te geven die knikker ik er zonder pardon uit. niet gelijk wacht wel effe een paar dagen want ze kunnen dus een reden hebben.
frannie1980 Komt op gang
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 44 Woonplaats : Benschop Humor : heel erg gestoord Registration date : 18-06-08
Onderwerp: re: geen jokers wo 18 jun 2008 - 19:15
ik gaf die persoon geen jokers meer en /of gooide ze toen uit mijn buddielijst
*Girly* Eigenaar en Beheerder
Aantal berichten : 684 Woonplaats : Bovenkarspel Hobby’s : Internet Humor : Compleet ontspoort Registration date : 16-06-08
ik vind jokers echt gfockt irritant!! GEEN JOKERS!!!
Onderwerp: Re: Geen Jokers vr 20 jun 2008 - 10:42
Hahahahaha daarom ben je dus ook nooit op dg neem ik aan
LittleDevil Forum ontdekt
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 44 Woonplaats : Zevenaar Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Geen Jokers vr 20 jun 2008 - 11:38
Probeer iedereen elke keer weer jokers terug te geven
Onderwerp: Re: Geen Jokers vr 20 jun 2008 - 11:39
Zowieso doe ik altijd mijn inbox
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 44 Woonplaats : Zevenaar Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Geen Jokers vr 20 jun 2008 - 11:44
Ja mijn inbox zo wie zo.....en meestal verder wie er online is in mijn buddie lijst...
Onderwerp: Re: Geen Jokers vr 20 jun 2008 - 11:45
Als ik echt niks te doen heb doe ik mijn hele buddy lijst laatste tijd niet echt de tijd voor gehad :S
Onderwerp: Re: Geen Jokers vr 20 jun 2008 - 11:46
Ja dat doe ik alleen als ik echt helemaal niks te doen heb.....
A Son of God Komt op gang
Aantal berichten : 52 Leeftijd : 37 Woonplaats : Harderwijk Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Geen Jokers za 21 jun 2008 - 2:52
Nou daarom heb ik dus nu bijna tot GEEN Buddies meer Ik vind het Jokeren niet zo erg, maar wel de Gedachte denk ik. Dus met heeeeel erg veel Buddies, Joker je toch erg veel omdat ze jouw Juist Jokeren! En Jah om met zo Lekker sociale insteek nou Iedereen een verhaaltje te Typen met "Bedankt" enzo Word hem niet echt en kreeg/krijg zoveel Jokers dat ik express Geen Buddies zomaar meer aanneem dus! Ik ben er voor de Gezelligheid, Plezier & de Socilale kant dus, en Jokers geven is erg Sociaal als je nix kan zeggen omdat je nog 333 Mensen Jokers terug MOET geven dus
Dus dan Liever een Vriend(in) erbij dan "weer" een Buddy
Onderwerp: Re: Geen Jokers za 21 jun 2008 - 10:44
Daar geef ik je helemaal gelijk in ik heb wel veel buddies en idd soms als ik online kom staan er weer 200 in mijn inbox pff en als je dan al moe bent zakt de moed je helemaal snel in je schoenen.. En dus joker ik maar heel snel mijn inbox leeg en hoop dat ze geen gesprek beginnen, want dan zit je er nog lang achter hahaha.. En ik antwoord altijd soms wat later.. Dus zelfs als ik kapot moe ben antwoord ik nog als het dan te gek word zeg ik wel trustee bij de jokers dat helpt !!
Aantal berichten : 52 Leeftijd : 37 Woonplaats : Harderwijk Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Geen Jokers za 21 jun 2008 - 12:24
*Girly* schreef:
Daar geef ik je helemaal gelijk in ik heb wel veel buddies en idd soms als ik online kom staan er weer 200 in mijn inbox pff en als je dan al moe bent zakt de moed je helemaal snel in je schoenen.. En dus joker ik maar heel snel mijn inbox leeg en hoop dat ze geen gesprek beginnen, want dan zit je er nog lang achter hahaha.. En ik antwoord altijd soms wat later.. Dus zelfs als ik kapot moe ben antwoord ik nog als het dan te gek word zeg ik wel trustee bij de jokers dat helpt !!
OK LOL hoe doe je dat dan als je om zeg maar 13.45 uur al Zwaar Gestoord zou worden van die Jokers ? Truste?
Nee Sorry ik werd op een Gegeven echt Gek van Mensen die nix zeide en ik vond het Juist Leuk om wat te zeggen dus En je was meer bezig met de Jokers dan EEN Sociaal Aspect! Op een Gegeven Moment had ik een Geautomatiseerd Berichtje voor Iedereen nodig dus
En 200 (maar) ? Doe je Goed, dan wil ik wel Ruilen hoor Want ik had dan 200 was er mee Bezig vaak en Jah ineens had je er 350 en so on dus! Ik kwam op een Gegeven Moment Never, Nooit meer van me Inbox af dus En het Leukste is, Bijna Geen Buddy die ik zelf nog Jokerde Ik werd er Gallisch van, hoe ze Allemaal bij mij Kwamn, Don't ask, maar ze kwamen dus Zal ook weleens KUNNEN komen omdat ik de Nieuwe Leden veraste met Jokers & een High Five (met een (Flink) Berichtje dus)
Onderwerp: Re: Geen Jokers zo 22 jun 2008 - 12:45
hahahaha nee dan ga ik gewoon offline En ja 200 maar ik vind dat al meer dan genoeg ! Toch blijf ik het heel erg vervelend vinden als ik ze niet terug krijg en dan vooral van buddies
Onderwerp: Re: Geen Jokers zo 22 jun 2008 - 16:34
Ok Daarom heb ik dus ook zooovvvveeeeeeeeeeeeeeeeel Buddies dus