Friendzz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Don't worrie Be happy :)
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Darko

Ga naar beneden 
AuteurBericht
darko
Newbie
Newbie



Man Aantal berichten : 1
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hasselt/Leuven
Registration date : 07-08-08

Darko Empty
BerichtOnderwerp: Darko   Darko Icon_minitimedo 7 aug 2008 - 21:33

Laat ik me even voorstellen,

mijn naam is Jelle, en ik ben student Taal- en Letterkunde (Optie Nederlands-Engels) te Leuven.
Ik woon in Hasselt, hartje Limburg, maar zit onder het jaar op kot.
Enkele hobby's van me zijn lezen, schrijven, uitgaan, bier proeven, pokeren, tennissen en zwemmen.
Zwemmen en tennissen doe ik slechts af en toe, ik ben over het algemeen geen sportmens.
Het 'schrijven' varieert van dagboeknotities, aspiraties om een boek te schrijven, in zeldzame gevallen eens een gedicht. Ik voel me thuis in de taal, en heb een passie voor literatuur
Verder speel ik piano, maar op erg amateuristisch niveau, dat wil zeggen, kitshy pop/rock enzo. Geen jazz of klassieke piano, dat gaat mijn kunnen te boven ;-)

ik ben dit forum maar toevallig tegen het lijf gelopen, en weet nog niet echt wat voor forum het is, maar daar kom ik snel achter. Voor mij is een forum een plek waar je mensen leert kennen, waar je terecht kunt als je je verveelt, waar je je kan amuseren, waar je misschien wel, met wat chance, vrienden maakt voor het leven.

Enfin, dit ben ik slechts in een notendop, zeer beknopt, maar meer kun je van zo'n forum-introductie niet verwachten. Wie meer wil weten kan mij altijd pm's sturen, of me aanspreken op de openbare topics:-)

Tot in de topics!Wink

Edit: ik krijg net in de gaten dat dit een Nederlands forum is Smile Voor alle duidelijkheid ik ben dus Vlaming, en wanneer ik zeg hartje Limburg heb ik het over het Limburg van over de Belgische grens :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Darko
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Friendzz :: Leden :: Nieuwe Leden-
Ga naar: