Friendzz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Don't worrie Be happy :)
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 SKimboarden.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dre Is Back
Moderator
Moderator
Dre Is Back


Man Aantal berichten : 47
Leeftijd : 30
Woonplaats : !!!Onsdeel-Bovenkarspel!!!
Hobby’s : Slapen, Zwemmen, Schieten, Moorden, Gamen(vooral dat), Muziek-maken-luisteren-mixen-erop dansen!
Humor : «««GROOTS»»»doch bescheiden xD
Registration date : 18-06-08

SKimboarden. Empty
BerichtOnderwerp: SKimboarden.   SKimboarden. Icon_minitimezo 22 jun 2008 - 7:22

Doe jij aan Skimboarden, weet je goede Spots, foto's filmpjes ervan...
Laat Het Hier Zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dre Is Back
Moderator
Moderator
Dre Is Back


Man Aantal berichten : 47
Leeftijd : 30
Woonplaats : !!!Onsdeel-Bovenkarspel!!!
Hobby’s : Slapen, Zwemmen, Schieten, Moorden, Gamen(vooral dat), Muziek-maken-luisteren-mixen-erop dansen!
Humor : «««GROOTS»»»doch bescheiden xD
Registration date : 18-06-08

SKimboarden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKimboarden.   SKimboarden. Icon_minitimezo 22 jun 2008 - 7:35

Yup ik doe aan Skimboarden Cool

Ik begon met een board van €17,- maar die sloeg tegen de rotsen met mij erop(ik halfdood, board dood)...
Daarna(gister in Zandvoort:P) kocht ik een Victoria Skimboard Bij Van Der Berg in Zandvoort, waarna ik er na een halfjaar weer helemaal ben ingekomen en nu gaat het al weer lekker, kleg een astand af van 40 meter en kan al een 540¤.

Mijn spots?
Zandvoort,
Bergen,
Enkhuizerzand.

Foto van mijn skimboard?
SKimboarden. Pict0311
Terug naar boven Ga naar beneden
Dre Is Back
Moderator
Moderator
Dre Is Back


Man Aantal berichten : 47
Leeftijd : 30
Woonplaats : !!!Onsdeel-Bovenkarspel!!!
Hobby’s : Slapen, Zwemmen, Schieten, Moorden, Gamen(vooral dat), Muziek-maken-luisteren-mixen-erop dansen!
Humor : «««GROOTS»»»doch bescheiden xD
Registration date : 18-06-08

SKimboarden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKimboarden.   SKimboarden. Icon_minitimezo 22 jun 2008 - 7:47

Victoria is goed bezig zichzelf in alle opzichten te verbeteren.
Zo is over de jaren de "pic of the day" een begrip geworden, en checken dagelijks honderden (!!!) skimboarders deze foto op victoria's website.
Het leek de mensen bij Victoria daarom een leuk idee om een webcam op te hangen, zodat je over de hele wereld LIVE! skimboardactie bij Aliso kan zien!
De webcam is speciaal door victoria opgehangen op een plek waar de skim goed zichtbaar is, en de golven ook, geen goedkope doorlinkacties, néé! gewoon goed geregeld!

check het Hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SKimboarden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKimboarden.   SKimboarden. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SKimboarden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Friendzz :: Sport :: Overige sporten algemeen-
Ga naar: