Aantal berichten : 684 Woonplaats : Bovenkarspel Hobby’s : Internet Humor : Compleet ontspoort Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Uitgegeven di 17 jun 2008 - 13:53
Hoeveel heb jij al ongeveer uitgegeven aan DG²
LittleDevil Forum ontdekt
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 44 Woonplaats : Zevenaar Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Uitgegeven wo 18 jun 2008 - 11:39
haha...veels te veel...
*Girly* Eigenaar en Beheerder
Aantal berichten : 684 Woonplaats : Bovenkarspel Hobby’s : Internet Humor : Compleet ontspoort Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Re: Uitgegeven wo 18 jun 2008 - 11:48
haha ja ik ook
A Son of God Komt op gang
Aantal berichten : 52 Leeftijd : 37 Woonplaats : Harderwijk Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Uitgegeven za 21 jun 2008 - 3:15
Aan geld dus???
Geld heeft geen Waarde in de Handen van het Goeden! Geld heeft geen juist geen Waarde gegeven uit het Goede dus!
Dus Beter gezegd hetgeen ik uitgeef aan van mij Part Crushjes doe ik omdat ik het Graag wil en heeft het Geld geen Waarde, maar de Waarde van wat ik ermee doe!
Dus dan zeg ik geef te Weinig!
Onderwerp: Re: Uitgegeven za 21 jun 2008 - 10:34
Wow mooi gezegd !! Tja als je het zo gaat bekijken Toch denk ik dat ik teveel heb uitgegeven, heb nu geen geld meer om ook maar 1 munt te halen Dit omdat T-mobile een beetje begon te trippen met de maandrekeningen...nu heb ik vodafone en daar ben ik zuinig op die staat nl wel op mijn eigen naam en T-mobile niet hahaha.. dus als je geen crush terug krijgt hoe graag ik het ook zou willen ik kan het nu niet doen
Aantal berichten : 52 Leeftijd : 37 Woonplaats : Harderwijk Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Uitgegeven za 21 jun 2008 - 12:11
*Girly* schreef:
Wow mooi gezegd !! Tja als je het zo gaat bekijken Toch denk ik dat ik teveel heb uitgegeven, heb nu geen geld meer om ook maar 1 munt te halen Dit omdat T-mobile een beetje begon te trippen met de maandrekeningen...nu heb ik vodafone en daar ben ik zuinig op die staat nl wel op mijn eigen naam en T-mobile niet hahaha.. dus als je geen crush terug krijgt hoe graag ik het ook zou willen ik kan het nu niet doen
Jah dat zal misschien komen omdat Iedereen Graag het krijgen = geven Systeempje Hanteerd fzo Ik Geef dan ook niet met de Rede om terug te verwachten, maar Juist om te moge Geven dus
Onderwerp: Re: Uitgegeven zo 22 jun 2008 - 12:43
Das wel waar maar ik moet toegeven dat ik het krijgen=geven systeempie wel hanteer niet dat ik het zelf gebruik, ik bedoel als ik een crush stuur verwacht ik niets terug en vind het ook niet erg als ik niks terug krijg, maar als ik krijg wil ik eht wel graag terug geven
Onderwerp: Re: Uitgegeven zo 22 jun 2008 - 16:28
Het je Zogenaamd verplicht voelen Nou ben ik ff Blij dat ik nix krijg dan
Maar ok het Klinkt Lullig, maar ik koop juist ALLEEN Munten om te geven dus En ik denk ook dat Mensen juist niet zomaar Geven aan mij omdat ze weten dat ze niet 'Standaard" iets terug Krijgen dus! Denk/Hoop ik dus!?
Onderwerp: Re: Uitgegeven wo 25 jun 2008 - 9:50
Ik heb naar mijn gevoel teveel uitgegeven en ik geef nooit om terug te krijgen maar het is wel leuk dat iemand je terug geeft