Aantal berichten : 684 Woonplaats : Bovenkarspel Hobby’s : Internet Humor : Compleet ontspoort Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Vriendschap met je ex di 17 jun 2008 - 17:09
Kan het of niet ?
LittleDevil Forum ontdekt
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 44 Woonplaats : Zevenaar Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Vriendschap met je ex do 19 jun 2008 - 15:13
Als je als vrienden uit elkaar bent gegaan dan kan het zeker weten...
scoozie Forum ontdekt
Aantal berichten : 110 Leeftijd : 51 Woonplaats : sint philipsland (zeeland) Hobby’s : muziek,lezen en pc Humor : droog en onverwachts Registration date : 17-06-08
Onderwerp: re: vriendschap met je ex do 19 jun 2008 - 15:23
ja hoor dat moet kunnen. me laaste ex en ik hebben wel een goed gesprek gehad over ons 2 maar we kunnen het nog wel goed met elkaar vinden. we smsen,bellen en via msn en dit weekend komt hij zelf naar me toe voor een gezellig weekend omdat het hier braderie is.
Laatst aangepast door scoozie op do 19 jun 2008 - 15:43; in totaal 1 keer bewerkt
*Girly* Eigenaar en Beheerder
Aantal berichten : 684 Woonplaats : Bovenkarspel Hobby’s : Internet Humor : Compleet ontspoort Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Re: Vriendschap met je ex do 19 jun 2008 - 15:33
Ik denk dat als het liefdesverdiet voorbij is en het een plekje heeft gekregen het wel heel goed mogelijk is
En natuurlijk na verloop van tijd als je een nieuwe relatie krijgt moet die er wel tegen kunnen anders is het bye bye ex Je moet een oude liefde nooit je geluk in de weg laten staan !