Friendzz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Don't worrie Be happy :)
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Op een internaat gewoond ?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
*Girly*
Eigenaar en Beheerder
Eigenaar en Beheerder
*Girly*


Vrouw Aantal berichten : 684
Woonplaats : Bovenkarspel
Hobby’s : Internet
Humor : Compleet ontspoort
Registration date : 16-06-08

Op een internaat gewoond ? Empty
BerichtOnderwerp: Op een internaat gewoond ?   Op een internaat gewoond ? Icon_minitimeza 21 jun 2008 - 10:59

Heb je op een internaat gezeten, of zit je er nu nog ?
Vertel hier je ervaringen ..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dg2.nl/!!*Dushi*
*Girly*
Eigenaar en Beheerder
Eigenaar en Beheerder
*Girly*


Vrouw Aantal berichten : 684
Woonplaats : Bovenkarspel
Hobby’s : Internet
Humor : Compleet ontspoort
Registration date : 16-06-08

Op een internaat gewoond ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een internaat gewoond ?   Op een internaat gewoond ? Icon_minitimeza 21 jun 2008 - 11:04

Ja ik heb mijn halve leven op een internaat gezeten.. was het er maar 1 dan ging het nog maar ik ging van de een naar de andere.. Mijn eerste internaat was een leuke ik vond het schoolkamp dat niet meer ophield.
De andere internaten waren hel.. altijd stond ik alleen en werd dan uitgescholden en geslagen.. pff toen was ik nog niet zo stoer en hard als nu.. het heeft me wel sterker gemaakt.. ik ben er wel blij mee dat ik het heb mee gemaakt.. ik heb nu echt een hart voor mensen en kan heel erg meelevend zijn.. dat komt ook door mijn Hemelse Vader natuurlijk, maar het komt ook door je ervaringen in je jeugd.. Over het algemeen heb ik het internaat als goed ervaren.. moet er niet aan denken dat ik door mijn moeder zou zijn opgevoed.. dan had ik ook geen leven gehad.. Nu doet ze erg haar best en is het een goede moeder, oma en vriendin van mij maar dat is wel eens anders geweest.. Ik kan me ook voorstellen dat sommige internaten meer schaden dan baten met sexuele situaties.. die heb ik gelukkig niet mee gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dg2.nl/!!*Dushi*
 
Op een internaat gewoond ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Friendzz :: Serious Talk :: Dit heb ik mee gemaakt-
Ga naar: